پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181668
همهمه و شعارهاي اختلافي در اجتماعات اين روزها خواست دشمن است
تاریخ انتشار : 1394/03/14 09:03:31
نمایش : 1602
نامگذاري امسال به همدلي و همزباني و تاکيد رهبر معظم انقلاب بر وحدت در امسال حاکي از اهميت اين مساله است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري بسيج، سردار سرتيپ محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در بازديد از قرارگاه اجرايي مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) گفت: دشمن که نتوانسته در هيچ عرصه اي عليه ملت ايران پيشروي کند و همه ي توطئه هايش با شکست مواجه شده تنهاي تنها به تفرقه چشم دوخته است. 


همه بايد هوشيار باشيم

 

وي  با بيان اينکه همه بايد هوشيار باشيم افزود: شعارهاي اين روزها که سالگرد ارتحال امام بزرگوار ماست فقط و فقط بايد شعارهاي وحدت بخش باشد و از هرگونه شعار تفرقه انگيز جدا پرهيز شود.

مراسم سالگرد ارتحال امام خميني جاي اعلام مواضع جناحي و حزبي نيست

سردار نقدي در ادامه اظهار کرد: مراسمي که با نام و ياد امام خميني (ره) برگزار مي شود بايد مظهر وحدت و يک پارچگي باشد، جاي اعلام مواضع جناحي و حزبي نيست اين مراسم جاي نشان دادن صميميت ها است.

لزوم حفظ احترام شخصيت ها و شرکت کنندگان در مراسم از هر طيف و جناح 

رييس سازمان بسيج مستضعفين در خاتمه عنوان کرد: ابزار وفاداري به انقلاب و ولايت و ابزار نفرت نسبت به استکبار و امريکاي جنايتکار تنها شعارهاي ملت است که در همه ي نماز هاي جمعه و راهپيمايي 22 بهمن و روز قدس شعار هاي شناخته شده است و زنجير وحدت ملت است از اين جز شعارها بايد همه جدا پرهيز کنند و احترام شخصيت ها و شرکت کنندگان در مراسم را از هر طيف و جناح همه بايد حفظ کنند اهانت و شعارهاي تضعيف کننده عليه هر جناح و شخصيت در چنين مراسمي خاص دشمن است و فقط امريکا و آل سعود سود مي برند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html